Followers

Berakhirnyer hayat PC aku.

Tepat jam 9.00 malam pada hari khamis tanggal 16hb julai. Peh terkejut aku dibuatnyer, dimana aku sedang mencari maklumat untuk pebentangan kertas kerja bagi program y2y yang akan dijalankan pada 17hb hingga 19hb julai di Mont Kiara KL anjuran KBS. Aku ingatkan power supply yang kong, rupa-rupanya motherborad, ram, prosesor dan power supply aku dah kong. Peh bila memikirkan pasal PC aku, fikiran aku terganggu. Manakan tidaknya, duit bukannya cukup sangat. Duit tu ada lah, tapi banyak benda lain yang handak digunakan.
Pada masa ini aku sering keluar kawasan, kerana aku terlibat dengan Bahagian Pambagunan Kurikulum, Bidang Pendidikan Khas. Aku di kementerian sebagai JE iaitu Jurulatih Eklusif dan salah seorang panel kurikulum Pendidikan Khas. Dah lah hujung minggu depan nak gie Pulau Redang selama seminggu, peh duit lagi. Pulau Redang tuh program rekriasi Pendidikan Khas Sekolah. Dah la pulak klim perjalanan belum masuk lagi. So aku terima ini sebagai satu ujian. Alhamdulillah. ~ustazalong~
1 Response
  1. hidup kene positif mejar...
    anggaplah itu adalah ujian dr ALLAH..