Followers

Pertandingan pc peringkat negeri


Pada 26hb april, BSMM cawangan perak telah menganjurkan satu pertandingan pc peringkat negeri. Aku dijemput sebagai tetamu VIP pada mulanya, tapi setelah SU cawangan mintak tolong kat aku jadi jurugambar, so aku teah menjadi sebahagian daripada jawatankuasa pertandingan. Kami dr cabang tanjong malim menginap selama 2 hari 1 malam bersama cabang hilir perak. Lebih kurang 20 orang yang follow pergi kerpertandingan tersebut. Antara pertandingan yang telah dijalankan adalah team test, kuiz bee dan bandaging realy. Hanya satu je pasukan kami melekat emas, iaitu kuiz bee bagi kedua-dua kategori. Pada pertandingan kali ini banyak aku belajar tentang format terkini yang telah dikeluarkan oleh pihak IPK. Aku enjoy pergi ke pertandingan ini, tapi duit aku kopak RM400.00 tuk dahulukan perbelanjaan semua anggota. ~ustazalong~


.:gambar seorang jurugambar:.

.:gambo kenangan bersama Dato' Akram:.

.:gambo beramai-ramai:.

.:eksyen lebih:.

.:antara pegawai yang ikut:.

.:eksyen lobeh:.


.:dengan pasukan yang johan:.
0 Responses