Followers

Rumah baruku

Rumah baruku yang baru siap lebih kurang 95 peratus. Kawasan taman perumahan ku hanya tinggal nak buat jalan raya sahaja. mengikut perjanjian rumah, sepatutnya boleh menduduki rumah dalam bulan 2, 2009. Bila pihak pemaju dihubungi, rupanya ada permintaan pembeli untuk menambah satu baris rumah. Rumah, nie jenis semi D. Keluasan tanah 40 x 80, harga lebih kurang RM 105,000. So sehingga kini aku makin tak sabar nak menduduki rumah aku ni. Aku buat pinjaman kerajaan, maklumla sebagai kakitangan kerajaan, so aku ambil kelebihan tersebut lah. Ops..... lupa lak nak bagi tahu nama tempatnyer, desa kenari, kalumpang. Kalau naik komuter dari tg malim ke KL nampak lah rumah aku. Rumah aku betul betul dekat dengan sungai yang masih belum dicemari..... peh x sabonyer aku.......

1 Response
  1. kadori-san Says:

    Assalaamualaikum tuan,

    Saya Kadri.
    Nampaknya iAllah berjiran lah kita yer.
    Dah boleh duduk ke rumah Desa Kenari tu?
    Saya beli lot hujung juga, ke arah sungai.
    Sy sekeluarga pun rasa x sabar nak tinggal di rumah baru.