Followers

Hari keluarga anjuran SKHB, trip ke Langkawi.

Salam...... Pada tahun ini hari keluarga sekolah telah diadakan pada 5hb hingga 8hb jun di Langkawi. Pada hari pertama kami sekuarga bertolak dari Tanjong Malim ke Sungai Lampam pada jam 8.00 pagi. Di Sungai Lampam kami sekeluarga ambil mak mertua aku...... seramai 5 orang yang join pada kali ini iaitu aku, isteri aku, Muhammad afnan, mak aku dan mak mertua aku. Pada tengah hari nya kami menyinggah di rumah kak eton, kakak ipar aku di jawi. Kami sekuarga melepak sampai 6.00 petang. Lepas menyingah rumah kakak ipar aku, terus ke Kangar tuk minginap satu malam di perumahan Polis Kontijen Perlis. Kumpulan kami yang memandu kereta sendiri bertolak dengan lebih awal, yang naik bas bertolak pada malam harinya. Pada keesokan harinya kami menaiki feri pada jam 8.00 pagi. Di langkawi kami menginap di Kampung Senik Resout. Pada hari pertam kami sampai kami survey tempat nak membeli belah. Antara tempat yang kami singgah pekan kuah dan Hj Ismail Group. Selpas kami survey tempat shopping, kami terus ke pantai cenang...... kat sana kami bergambar ....... tapi kami x singgah lama sebab cuaca panas sangat........ Pada hari kedua kami pergi ke kabel car, peh penat kami menunggu, dari pukul 8.00 hingga pukul 12.00 tengahari. Kul 12 baru kami boleh naik. Pada petangnya kami pergi kepan kuah iaitu ke idaman suri. So orang rumah dan mak mak aku shopping ler........ lepas shopping kami terus ke makan malam di resot. kami malan malam sampai pukul 12.00 tengah malam. pada keesokan harinya kami menyinggah ke tempat air gamat ler..... tepat jam 1.45 petang kami menaiki ke kuala perlis dan terus kerumah....... ~ustazalong~

.:gambo kat pantai cenang:.

.:operasi mencari topi afnan:.

.:Afnan gan ummi tunggu kabel car:.

.:bergambo kat atas:.

.:makan malam:.

.:Afnan naik feri nak balik:.