Followers

PERKHEMAHAN HULU SELANGOR

.:Gambar beramai-ramai antara anggota link:.

Perkhemahan ini dianjurkan oleh BSMM Cabang Hulu Selangor. Mereka melantik aku sebagai Kem Komanden bagi memimpin kem tersebut supaya berjalan seperti yang dirancangkan. Diwaktu perkhemahan ini aku kena gaout, peh sakitnya tak terkata. Tapi aku menggagahkan diri pergi ke majlis penutup kem tersebut, maklumla kem komanden lah katakan. Perkhemahan ini 1st time dibuat di peringkat daerah ni. So apa yang aku dapat perhatikan ramai guru-guru penasihat yang tidak mengetahui lebih mendalam tentang bulan sabit merah. Mereka hanya memahami sebahagian tentang kegiatan ini, so aku cadangkan kepada mereka supaya bentuk satu jawatankuasa dan aku boleh membimbing mereka jer. Aku tak boleh nak sertai bersama, sebab aku nih Setiausaha Kehormat Cabang Tanjong Malim / Slim River. Aku berharap nanati BSMM Hulu Selangor akan lebih menyerlah.
0 Responses